Абетка споживача житлово-комунальних послуг

Абетка споживача житлово-комунальних послуг

Універсальний довідник для споживачів житлово-комунальних послуг розробили у Мінрегіоні в рамках реалізації Комунікаційної стратегії з роз’яснення реформи житлово-комунального господарства України.

«Абетка споживача» роз’яснює основні терміни та норми законодавства у сфері ЖКГ.

Посібник містить інформацію про вибір моделі договірних відносин між виконавцями та споживачами послуг, форми управління  багатоквартирним будинком, особливості функціонування ОСББ, захист прав споживачів тощо.

«Абетка споживача» буде корисною тим, хто цікавиться, як обрати енергоаудитора, яка інформація має бути в рахунку на оплату комунальної послуги, як укласти договори з виконавцями послуг чи оформити претензії за неякісне надання комунальних послуг.

Нагадаємо, що у 2019 році у Міністерстві розвитку громад та територій розробили Комунікаційну стратегію з роз’яснення реформи житлово-комунального  господарства України та План заходів з її реалізації.  Основними  інструментами реалізації стратегії є проведення інформаційних кампаній за напрямами реформи: «Я – відповідальний власник», «Я – розумний споживач»  та «Я – ощадливий господар».

Повний текст посібника можна завантажити тут:

Догори