Зустріч Київводоканалу з представниками ОСББ і ЖБК 12 травня 2021 року

Київводоканал надав роз’яснення щодо укладання нових договорів

Через зміни законодавства у сфері житлово-комунальних послуг у ОСББ часто виникають питання, відповіді на які можуть надати лише фахівці відповідних комунальних підприємств.

Тож 12 травня відбулася зустріч представників Київводоканалу та Асоціації ОСББ і ЖБК Шевченківського району Києва, де прокоментували питання щодо обрання моделі договірних відносин, їх відмінності та переваги, а також надали роз’яснення щодо застосування тарифів.

Наразі законодавством передбачено 5 моделей договірних відносин з Київводоканалом, 4 з яких можуть бути застосовані до мешканців багатоквартирних будинків.

Директорка департаменту правового забезпечення Київводоканалу Катерина Гула пояснила, що з набранням чинності Закону 1060, яким вносяться зміни у Закон України «Про житлово-комунальні послуги», у надавачів послуг виник обов’язок переукласти зі споживачами нові договори. Тепер водоканал зобов’язаний розмістити на своєму сайті та на сайті Київської міської державної адміністрації публічний договір приєднання. Цей договір буде вважатися укладеним через 30 днів після розміщення на сайті і поширюється на індивідуальних споживачів у багатоквартирних будинках. Однак, якщо споживачі хочуть обрати іншу модель договору, наприклад, з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж або як колективний споживач ОСББ або ЖБК, вони у будь-який час можуть надати до водоканалу протокол загальних зборів про вибір іншої, ніж публічний договір, моделі та переукласти відповідні договори. Рішення про вибір або зміну моделі завжди залишається на розсуд споживачів.

«Співвласники багатоквартирних будинків мають визначитися,  як їм краще управляти своїм будинком. В індивідуальних договорах буде наявна абонентська плата, яка буде формуватись окремо на водопостачання і на водовідведення. Максимальний рівень абонентської плати визначено в розмірі 32 гривні 19 копійок. В абонентську плату входять витрати на обслуговування споживачів: ведення обліку кожної квартири, внесення показників, формування квитанцій, утримання центрів обслуговування споживачів, договірна робота, яка буде проводитись безпосередньо за кожною квартирою. Згідно закону №1060 внески на обслуговування загальнобудинкового лічильника також будуть входити в абонентську плату у будинках, де є такий лічильник», – додала заступниця директора розрахункового департаменту з фінансово-економічних питань Олена Колесник.

Догори